ny vecka.

Skrivet den: 2009-05-11 kl. 16:40:25 / Kategori: That is that
japp vare sig jag vill eller inte så är det en ny vecka, den sista på praktiken. Sällan varit så nervös som jag varit idag.. Hade besök från högskolan idag, fy satan.Skulle hålla i en engelskalektion, jag var riktigt nervös, men hon berömde mig för språket så kändes bra. Over all tyckte jag att vi fick bra kritik och verkade mer än nöjd.  Jag tyckte det gick rätt bra, kunde varit värre..Men kunde varit bättre också. Snacka om att jag är intetsägande just nu. Aja nu släpper vi det tråkiga..

Gårdagen, upp tidigt, bloggade, ringde Simme, fortfarande inte fått tag på honom.. bajs.. Det blev en lunch på mc donalds för oss, Daniel mådde dock mkt värre än vad jag gjorde, tjii fick han.. bar av till Åhus för att fira Daniels faster, satt i solen och mös en massa.. trevligt.  Hem en snabbis och sen åkte vi och handlade, tråkigt men men.. kvällen skulle spenderas hos Jonna men så blev det inte, får ta det senare i veckan..

Ska snart iväg och träna, om man vågar visa sig i wä, eller kolla in i klubbstugan.. Men lite träning har ingen dött av eller!?!? efter träningen blir det bio, ska kolla på Wolverine, sova, vem har tid med det??



Imorgon blir det praktik och sen en runda på stan med Vera. Tänkte kolla efter jeans och om min fina jacka på h&m finns kvar, hoppas hoppas..

Jag och Daniel har hittat en jättesöt kattunge som vi är sugna på. Fast det är en liten tjej, vad ska kattfan heta då??  Nu fick vi problem..

hoppas alla har det trevligt i solen. kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0