till alla fotbollsbrudar..

Skrivet den: 2009-05-01 kl. 11:18:27 / Kategori: That is that
Gjorde ett test på facebook, vilken sorts fotbollsspelare man är, här är mitt reslutat, försök att inte skratta...


Bänkvärmaren

Du är mest med för vänskapen runt om planen, snacket före
 i omklädningsrummet och festen efteråt är dina höjdpunkter.
På planen är du sällan men det gör inte så mycket då du vet
att det är en lagsport! En för alla, alla för en!
Ni som känner mig rikigt väl på fotbollsplanen vet att detta är jag till 100% Jag är med för att det är roligt, tycker det är pinsamt att spela match och är först på plats om någon ens viskar ordet fest.. :) Lite skoj i vardagen

Har precis varit och hämtat Daniels kläder med, beställda i mitt namn eftersom det blev billigare då ( studentrabatt) Men både byxorna och tröjan var så snygga att jag funderar på att gömma undan dem. Ska iaf beställa minst ett par av mjukisbyxorna, skitsnygga och otroligt sköna. Bilder kommer när jag får dem..

kram på er alla fotbollsfans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0