vårpromenad ala Desirée

Skrivet den: 2009-05-02 kl. 13:20:59 / Kategori: That is that
en runda på stan that is..

Hur man snabbt lär sig gå i högklackat. Ta på dig skorna och gå en runda tillsammans med min pojkvän. Du måste gå snabbt för att hinna med i tempot, du kan inte stanna och definitivt inte klaga på att du har ont i fötterna. Dessutom kommer ni gå på varenda kullersten i hela Kristianstad. Klarar du det, klarar du allt..

Daniel hittade en snygg tröja till dopet idag, eller ja, det var jag som hittade den till honom :) Gick till Södertorget, (riktigt fint) och köpte kattmat i zoo-affären, sen en snabbrunda till apoteket. Det är jättefint väder ute, underbart.



utanför vårt fönster


Gårdagen pratar vi inte om, inte en jävel som var ute och jag och carro hamnade först vid black jack bordet och sen i baren med David. Men jag fick umgås lite med Carro iaf, blir nog inte mkt av den varan nu när praktiken börjar är jag rädd för.



Daniels tröja, snygg till vita byxor :)


Nu ska vi snart på dop, sen direkt efter blir det jobb, imorgon bitti ska vi kolla på Elin som ska spela fotboll, och sen är det jobb igen. Bra att man kommer vara utvilad inför VFU:n... hmpf..

gillar livet
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0