All I want for christmas is...

Skrivet den: 2009-11-16 kl. 21:53:43 / Kategori: That is that
I en reklampaus under kvällens gång dök det upp en reklam om att en ny pralin ska tillkomma i vår kära Aladdinask. Detta eftersom Aladdinasken fyller hela 70 år.  Och vad värre är, en ska bort! 



Gå därför in här och rösta vilka du tycker ska vara kvar, så inte din favorit försvinner. För hur skulle julen då se ut? Min favorit är trillingnöt så den kommer jag rösta på. Men jag tror inte jag är ensam om denna favorit (den finns ju aldrig kvar i asken) Körsbärslikören ligger kanske inte lika bra till, vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag röstade på cocoskola häromdagen. Så god! :D

2009-11-17 @ 20:00:22
URL: http://torrbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0