CL - tisdag

Skrivet den: 2009-11-03 kl. 23:36:15 / Kategori: That is that

Idag är det en sådan fotbollstisdag då Daniel smiter ( smiter och smiter, jag får ju köra honom) till Basse. Där har de grabbkväll och tittar på fotboll..  Jag och Carro vill inte vara sämre och har tjejkväll med CL.  Dock med betoning på tjej. Istället för whisky gjorde vi en smarrig blåbärspaj och under första halvlek kollade vi på desperate housewifes. Men vad gjorde de, vi såg alla målen i Chelsea-matchen ändå..

Imorgon är det dags för min och Alexandras redovisning, 30-45 min med pp-presentation. Önska oss lycka till!!



Från min och Carros promenad idag. Tråkigt höstväder, men samtidigt är det härligt med kyla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0