heja mina tjejer..

Skrivet den: 2009-11-05 kl. 14:49:26 / Kategori: Cissi och Ceasar
 Fysträningen igår höll på att ta död på mig, och mina fötter är fulla av blåsor och skoskav. Men jag känner av träningsvärken redan idag och det är underbart! Har upptäckt en härlig känsla i laget också och hoppas att den håller i sig. Vi mot världen!!

Idag har jag ingenting planerat mer än att plugga. Har en paper som skall vara klart imorgon innan kl 15.00 så det var dags att sätta igång. Ställde klockan på åtta för att starta redan då. Eller hur, stängde av klockan så fort den ringde ( och jag hittade telefonen, eftersom katterna lekt iväg den under natten) vid lite över tio gick jag upp, kändes mer passande faktiskt. Nu är klockan lite efter halv tre och jag är klar med mer än halva uppgiften, vilket känns jättebra. Nästan så att jag är värd en paus.

Eftersom Daniel är hemma och jag inte ska någonstans känns det lite som lördag idag, vilken lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0