It's all about Daddy..

Skrivet den: 2009-11-08 kl. 18:27:35 / Kategori: That is that

 Idag är det fars dag och vi ska uppvakta våran fader lite. Detta gjordes imorse med frukost hos föräldrarna och pappa fick en fin present från sina döttrar. Dock var båda bakis efter gårdagen och "svärsönerna" var ännu sämre.  Men det var det värt för vilken kväll..

Efter ett jobbpass, middag hos Daniels föräldrar och en lur på soffan bar det av mot Carro, för att tillsammans gå till Lina. Där var festen redan igång, och med min lillasyster där kan kvällen inte bli annat än lyckad. Vidare blev det t-baren en kort runda innan det blev hemfärd och mys på soffan med Daniel. Vi satt och snackade (drömde) om NYC och annat fyllesnack.

Och sen är det det där med bilder från igår. Har en massa bilder, de flesta rätt fula, men funderar allvarligt på att bara lägga upp dem fulaste, för skoj skull.. Man måste ju bjuda på sig själv, och här är en knuff i rätt riktning. än ej frivillig..



Nej, jag har ingen bra kommentar till detta..




Emma och Annie tog saken i sina ena händer, och kidnappade på chips och dippa..





En glad trio




Borde kanske skriva mitt testamente här efter, Carro kommer strypa mig. Även om jag tycker jag tar största smällen här, haha



Och där har vi Annie, längst bak i bussen, förlåt taxin..


enjoy!! Imorgon börjar Daniel jobba igen och jag är måttligt glad över detta. Nja, jag är överlycklig. Det har varit underbart att kunna mysa lördagsmys en torsdag, men äntligen ska rutinerna tillbaka och det kommer bli ordning och reda här hemma igen.. Jag börjar också en ny kurs imorgon, dags för svenska igen.. Hugs and kisses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0