wiiiiieeeerd!!

Skrivet den: 2009-11-20 kl. 06:41:29 / Kategori: That is that
jag är ledig, men ändå uppe jättetidigt. Himla dumt egentligen. Men idag tänkte jag åka och hälsa på min praktikplats. Enligt vårt schema ska man göra det lite då och då, och idag passade bäst. Jag längtar dit en massor, så det är värt denna tidiga tid på dygnet.  Sen ikväll ska jag och Daniel till Malmö igen. Ikväll möt MIF Bofors och en vinst vore inte helt fel.

Skickar också en tanke till min syster som är i Stockholm och har det bra. Vore snarare så att hon sänder mig en tanke eftersom jag är här, utan någon chans till shopping med min budget.

Så kan det vara, hoppas alla får en underbar dag och en bra början på ytterligare en helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0