a little perspective

Skrivet den: 2009-10-26 kl. 17:26:57 / Kategori: That is that

Två saker har hänt som jag borde/vill nämna.. Det första är att Daniel har opererat sitt knä. Så han leker slavdrivare och jag springer runt som en galning och fixar allt. Men han ska få ta igen all matlagning, disk, tvätt och inköp, so don't worry.. Men visst lite synd om honom är det. Jag vet inte om jag hade klarat av det. Han kan/får inte böja sitt knä och sitter i soffan och kollar på tv, eller ligger i sängen och glor upp i taket. Långtråkigt. En fördel är självklart att bilen är min, bara min.. I like it.

Det andra jag vill berätta handlar om just bilen. För igår när jag och Thomas (Daniels pappa) hämtade maten på San Remo fickparkerade jag. Med mycket hjälp av Thomas såklart. Vet inte hur många gånger jag var uppe på kanten eller fick köra fram och börja om. Kändes rätt konstigt ändå. Thomas hjälpte mig jättemycket och vägrade låta mig ge upp även om jag ville.. Vi kan ägna en stund och tänka på Daniels reaktion om jag ens råkat andas fickparkering.. Utan att backa nittio gånger..

Annars idag har det blivit en runda till Lyktan, en till konsum, en till Emma på fantasi och en till mamma. Senare ikväll blir det en runda hem till Tony och något möte. Alex, jag är jätteledsen, har fortfarande inte gjort speciellt mycket men det är klart till imorgon, det lovar jag. Ses kl 08.00 på högskolan. Btw, jag klarade min tenta!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Alex

Det är lugnt!! Vi ska ju jobba imorron:) Grattis!, jag klarade också den, eller jag har inte fått något personligt mail:)

Ses imorron:)

2009-10-26 @ 19:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0