And then there is family..

Skrivet den: 2009-10-04 kl. 13:25:08 / Kategori: That is that
Igår hade vi vår första egna kusinträff.. av någon anledning (för mig okänd) skulle jag vara värd till denna och meddelade alla tid och plats, plus att de skulle ta med pengar till pizza och egen dricka.. slappt men så otroligt lyckat!!

tidigare har det hetat syskonträffar ( Då allas föräldrar var med)  Utmaningen där ligger i vem som somnar först. Den som gör detta får höra det, och av någon anledning är det alltid någon som somnar någonstans.. På våra kusinträffar har vi börjat med något nytt.. Vem spyr först..? vinnaren håller vi hemlig men hon eller han kommer få höra det nästa gång!! Och när blir nästa gång? Det lämnar jag till mina kusiner!!  en mycket lyckad kväll!!



Kameran kom fram sent, inte förrän Anna påpekade det.. så det blev en bild på fyra onyktra men lyckliga pojkar..

Hoppas alla haft en trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0