life is taking alot of time...

Skrivet den: 2009-10-29 kl. 20:14:37 / Kategori:

Jag pluggar och arbetar, mycket mer än så händer inte. Har inte hittat någon motivation för att skriva något inlägg, eftersom det inte finns något att skriva om. What is the point then?

Daniels operation tär på mig mer än vad jag trodde det skulle göra. Jag är konstant trött. Samtidigt som jag är jättearg och trött på honom, ( man blir allmänt dryg av att bara sitta hemma ) ja, samtidigt vill jag vara nära honom och hjälpa.. eller nej, skit i all hjälpa-trams.. Daniel är iväg ikväll och spelar poker med några kompisar och jag lever loppan över att få vara ensam hemma utan någon som pekar på saker och påpekar dumma grejer.. Det blir glass och iste och mys framför tvn, underbara torsdag!!

har ett sjukt jobbpass imorgon. 09.00 - 21.15.. Fan ta dem om de låter mig sitta i kassan hela den tiden!! Sjukt tråkigt att det inte är en söndag, för dem pengarna hade suttit fint.. på tal om pengar, vi har bokat biljetter till Rangers i april.. nice!! Nu ska bara hotellet betalas också och sedan är resten shoppingpengar!!



en annan sak. Carro, jag älskar att du bor i stan, så mycket roligare, nintendo ska kollas upp!!

Jag längtar till helgen. Är ledig på lördag, och detta känns konstigt. Kram till alla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0