today eeh.. was the day?

Skrivet den: 2009-10-01 kl. 16:31:35 / Kategori: That is that
jag hade sådanna planer för dagen. Har varit ledig och skulle hinna med en massa.. Och sedan satte jag mig framför tvn.. happ.. Dock lyckades jag tvätta imorse, kl 7 på morgonen närmare bestämt. rätt nöjd med det faktiskt. Har också fixat fältuppgiften och skickat in den, så jag är inte helt värdelös.

ikväll är det fotbollsträning och imorgon är det skola igen.. hmpf, rätt trött på den just nu! Trodde jag skulle ha slappedag på lördag med icke. Ska jobba på morgonen, men, hör och häpna, inte på konsum i Åhus.. Nej, konsum i Knislinge.. undra om jag hittar dit? Jag är faktiskt lite nervös, undra om det kommer att fungera att bara hoppa in sådär.. Vi får se.

På eftermiddagen blir det match med div 3 laget. Hade jag inte räknat med att spela men fungerar för mig.. haha.. Och på kvällen är det fest! Toppen!!

Varför är man ledig en torsdag och sedan går i skolan 9-16 en fredag? Hur tänker högskolan??

Hoppas alla andra haft en toppendag.. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0