USA rules..

Skrivet den: 2009-10-08 kl. 20:21:35 / Kategori: That is that

Jag erkänner, jag är en America lover.. big time!

jaja, alla undrar, tentan gick bra.. men skit i den!!

Ikväll ringde jag till USA, Washington DC. För några dagar sedan beställde Daniel biljetter till hockeyn i DC och betalade så fint med lilla VISA-kortet. Problemet var bara att vi inte kunde skriva ut dem. Jag var rädd för att vi förlorat pengar, Daniel var rädd att vi förlorat platserna. Så nu har jag knappat in en massa nr på telefonen och ringde till the states. Jättetrevlig person jag fick prata med, och jag svävar just nu på moln och vill sätta mig på ett plan och åka dit. Och allt löste sig med biljetterna också, perfekt!! Nu ska vi bara boka biljetter till Rangers också, se hur det går. Vi får också se vad min telefonräkning hamnar på, haha

kram till alla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0