what is going on in my mailbox..

Skrivet den: 2009-10-16 kl. 13:23:05 / Kategori: That is that
Prenumererar ni på någon tidning?

Vi har under ett år nu prenumererat på fyra olika tidningar. Kristianstadbladet är givet. Även om jag missar det mesta i den känns det tomt på frukostbordet utan den! Sedan har vi Slitz. en tidning som jag läser från pärm till pärm. More är jag inte ett lika stort fan av tyvärr men jag läser den, jag erkänner. Till sist har vi Knasen som inte längre kommer med posten utan med Daniels pappa. Även här är jag en storläsare.

Hur många prenumerationer har jag bestämt? Skulle vara Kristianstadbladet ni så fall. Men ändå. Jag blir precis lika glad som Daniel när vi får nya Slitz eller någon av dem andra. Handlar det om man anpassar sig? Nej det tror jag inte, jag gillar ju dem verkligen. Hade jag ensam prenumerarat på mer än Kristianstadbladet, nej det tror jag inte. Skulle jag byta ut min Slitz mot Cosmoplitan eller något liknande? ALDRIG... 




Lite flum en fredagseftermiddag. Mest för att slippa berätta att jag måste till konsum och göra några h där ikväll.. Daniel var och köpte vinterdäck igår så det är bara till att börja spara för min del.

See ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0