Det är det jag gör, det är det jag lever för..

Skrivet den: 2009-09-30 kl. 21:29:02 / Kategori: That is that

Efter flera dagar fyllda med jobb,skola, träning och massor av annat vill jag slappna av. Daniel är inte hemma och efter en hård träning ( spelade mot p15 ) är jag trött.. Inget passar bättre än en disneyfilm.. Och sedan jag la upp bilden på lilla sjöjungfrun har jag velat kolla på den. Jag älskar Disneyfilmer men just denna är min favorit. Kan alla repliker utantill.. så avslappnande..prova själva.. Man känner sig som tio år igen och det finns inga problem i världen..



Snacka bloggtorka, haha. Men jag är på myshumör.. Köpte en ny tröja idag men vet inte om jag ska lämna tillbaka den eller inte.. ni får se den imorgon.. Nu ska jag lyssna på musiken i filmen,
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0