happy happy happy

Skrivet den: 2009-09-15 kl. 15:45:58 / Kategori: That is that

Vet ni när jag är som lyckligast? Det är dem stunder då jag kör bil. haha.. Att köra från A till B och bara vara. Och vetenskapen att bilen jag kör är min egen ( Ja, Daniels också men ni fattar vad jag menar) Det Känns som om mitt vardagsliv är rätt så bra. Mer än bra, jag har det verkligen toppen!! Love my life!!

 

Hur kan man inte vara lycklig om man glider runt i den här skönheten..??

Dagen har spenderats hemma framför tvn. Har dock gjort lite skolarbete. Planterar dem satans fröerna.. haha, ska bli intressant och se om det händer något..


om 20 min kommer Matte och hämtar mig och Daniel och vi ska tillsammans med övriga släkten till Jägersro. Ser fram emot en trevlig kväll!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0