having a good time

Skrivet den: 2009-09-14 kl. 15:52:25 / Kategori: That is that
Å högskolan gör det igen.. Sätter ut för mkt tid till lektionerna så vi får sluta tidigare. Härligt!! Så jag hinner skriva ett inlägg, äta en snabb sallad ( med massor av salladskrydda och fetaost mums) och mysa lite med Ceasar.. Även om dagen innehöll två inte jätteroliga föreläsningar så var det ändå en rolig dag eftersom jag och Alex lunchade med Vera.

 

Men hur trevligt det än var på lunchen hade både jag och Alex seriösa problem att hålla oss vakna under nästa föreläsning och det slutade med att jag skvätte vatten på henne och hon tog några kort på mig. haha


På onsdag åker Alex till Turkiet och jag måste klara mig ensam i skolan.. Nu ska jag vidare till jobbet, hoppas på att jag hittar min cykel på vägen, den var borta i morse..

Kram

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hihi, jag bara älskar shoppingen generellt i USA. Har faktiskt aldrig varit i NYC. Men jag skulle gärna vilja åka! Har du gjort något kul i helgen?

2009-09-14 @ 16:07:14
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0