If i could turn back time..

Skrivet den: 2009-09-24 kl. 06:45:31 / Kategori: That is that
så jag fick sova liiite till bara. Hade varit underbart men så är inte läget. Om en halvtimme kommer Alex ( yes hon är äntligen hemma) och hämtar mig och sen ska vi på guidad tur på Önnestads gymnasiet. För er som inte vet vad det är så är det ett lantbruksgymnasium. Vi ska dit och ta lite bilder och prata med dem om vad de gör en vanlig dag..

Jag har kommit fram till att det nog är lite synd att vi inte har naturkunskap en hel termin, då hade jag nog kunna börja gilla det. riktigt mycket.. aja bilder kommer senare, frukost väntar.

Hoppas alla får en trevlig torsdag, och imorgon är det fredag...

ps. igår såg jag säsongens första canada goose jacka. Vad ska killen ha på sig i december, hallå??




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0