ingenting häänder..

Skrivet den: 2009-09-30 kl. 07:30:20 / Kategori: That is that

vilken film..?

aja, även om ni inte kommer på vilken film det är så stämmer det ändå rätt bra överrens med mitt liv just nu.. Det händer inget jättespännande och jag har ingen tid till att blogga. Inte ens nu..Jag springer som en galning mellan skola och jobb. Försöker också hinna träna fotboll. Jag har inte lagat mat på jag vet inte hur länge ( Stackars Daniel svälter ) och jag hinner inte städa.. Umgås med vänner ska vi inte tala om. Helst av allt vill jag ge mig ut på en shoppingrunda med Carro..

Aja, ska nu till skolan på något möte med en lärare och sedan direkt till praktikplatsen för en intervju. Efter det blir det hem och sedan fotbollsträning..

ska bättra mig lovar!!  Kram

ps, om ni inte kommit på vilken film det är ska jag ge er en hint..  nästa fråga är vem sa det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0