just chillin

Skrivet den: 2009-09-09 kl. 12:36:12 / Kategori: That is that
Idag är jag ledig och det spenderar jag på mitt vis. Springer mellan tvn, datorn och tvättstugan.. Rätt slappt. Daniel har fixat nya avsnitt av gossip girl till mig också, me like. På tal om Daniel så har han fått ny operationstid, skönt för honom, men jag säger inte när, det får han själv göra..


myspys på soffan.. I eftermiddag åker jag till Åhus för skolans räkning. Nu när vi har naturkunskap ska vi göra en massa praktiska hemma.. hmpf. Jag ska tydligen odla en massa för att se om de växer.. hallå jag kan inte ens hålla liv i en blomma och nu ska jag försöka få en att växa också?? We'll see about that!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0