sweet dreams

Skrivet den: 2009-09-15 kl. 00:23:57 / Kategori:
Just nu är klockan mer än vad den brukar vara.. Jag avslutade dagen på samma sätt som jag började den, 18 h sedan. Med två avsnitt av gossip girl. Så det är väl helt naturligt att jag är trött?  Orkar inte skriva så mycket mer utan lägger upp två låtar som går om och om igen på ipoden just nu. Inte dem nyaste men jag gillar känslan i dem på något sätt ( hjälp, det här börjar bli djupt. Bäst jag går och lägger mig innan jag avslöjar några riktiga hemligheter) haha


Paparazzi- Lady Gaga




Nickelback - BURN IT TO THE GROUND



 

enjoy!!
Talk to u soon..

Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Ja men det är så sjukt långt till NY från SAT så aah vi får se :) Låter som en trevlig helg iaf!



Kram!

2009-09-15 @ 08:44:48
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0