What a ... boring morning

Skrivet den: 2009-09-18 kl. 08:28:51 / Kategori: That is that
 Fy vilken tråkig fredagsmorgon.. Det är dimma ute och ser allmänt kallt ut.  Plus att jag vet att jag ska gå i skolan till kl 16, vilket gör det ännu jobbigare att gå upp.. Men jag fick skratta lite när jag såg tidningen. Ni har säkert sett bilder på annonser som passar dåligt in på olika ställen. Nu fick Kristianstadbladet också till det


Först en text om höjda premier för havsnära boende och sedan en annons om havet som granne.. Kanske inte klockren men en morgon som denna nöjer jag mig med det lilla..

Igår var jag och Carro och hälsade på Anna när hon hade hudvårdsparty. Detta var jättemysigt och vi fick testa en massa olika krämer och dy från Mary Kay. Hittade en massa saker som tilltalade mig. Priset var inte en av dem. Mest för att jag helt enkelt inte använder några krämer alls och är helnöjd med det..


Men jag tror att jag råkade anmäla mig till att vara värdinna till ett party. Är du sugen på och komma hör av dig.. och även om du inte är det kanske jag bjuder dig ändå ( mamma )

Nej nu får jag bege mig mot cykeln och skolan.. Först ska jag kolla min internetbank eftersom Daniel tagit mitt Visa-kort.. Hockey ikväll!!! me like..

Hoppas alla får en underbar och fullsmockad fredag!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0