an update..

Skrivet den: 2010-04-19 kl. 22:42:39 / Kategori: That is that

Tänkte ge er en liten update hur det ser ut i mitt liv. I alla fall just nu, då jag hoppas att det lugnat ner sig massor till slutet av veckan.

 - Idag började min dag klockan halv sju då jag gick upp. Halv åtta mötte jag upp Alex för att åka till vår praktikplats. ( Verkar mycket lovande, och med den handledaren vi har, kan de gå fel..?)

 - Vi var klara vid lite i tio och prick var jag hemma. Jag åt en andra frukost snabbt och åkte och plockade upp mamma. Hon skulle hjälpa mig att handla nu när jag och Daniel ska gå på en minidiet.

 - När vi packat in allt ringde vi Vera och åt lunch tillsammans.

 - Jag fick lämma dem vid halv tre för att hinna hem och laga mat. Detta tog kanske 45 min och efter ett snabbt ombyte sprang jag till bussen.

 - Befann mig på konsum mellan 17-21.15, hemma igen vid 22.00. Två knäckemackor senare ligger jag nu i sängen och kopierar citat ur kursplanen.

Vart tog denna dagen vägen..?

Jag börjar bli trött!! Och då har jag inte nämnt de grejer jag hoppade över idag för att jag inte hann mer. Jag struntade i en föreläsning i skolan mellan 13-15 och jag kunde inte träna fotboll på kvällen på grund av jobbet.. Imorgon ser inte bättre ut då jag ska strunta i skolan för att jobba på konsum, köra rally till ett möte på högskolan som inte kan missas, springa till friskvårdshuset för att köpa gymkort, och sedan träna fotboll på kvällen. Ja just de, imorgon skulle vi storstäda lägenheten också..

Jag avslutar med ett KRAM KRAM eftersom jag är på ett sådant toppenhumör!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0