"dessi, du är dålig på att blogga"

Skrivet den: 2010-04-24 kl. 20:30:08 / Kategori: That is that
Aja, men jag lever livet istället. Dock på konsum är jag rädd för..

Jag måste berätta hur duktig jag är. För jag är jätteduktig. Denna veckan har jag och mamma varit och tränat och simmat och massa annat. I fredags gjorde jag något jag aldrig gjort innan men tänkt tanken på att göra många gånger tidigare. Jag skulle börja jobba klockan tio på morgonen och mamma skulle på en roligare färd till IKEA vid samma tid. Då vi inte kunde ses på förmiddagen för att exercise, bestämde vi tid på morgon.

Klockan halv sju på morgonen stod jag utanför föräldrarnas port för en powerwalk. Förra meningen tåls att läsa två gånger. Gör detta nu! En och en halv timme senare var jag hemma igen och så nöjd med mig själv!! Det är så livet ska vara!

Nu är det filmtime. Daniels val,en Hannibal-film. Romantik på hög nivå.

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Jonella

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-11-15 @ 08:27:36
URL: http://jonella.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0