Go Rangers!!

Skrivet den: 2010-04-09 kl. 20:09:30 / Kategori: New York 2010

I onsdags var vi ju och kollade på New York Rangers. Detta måste jag ju skriva om när jag ändå sitter här och spottar ur mig inlägg.. Rangersmatchen var skoj utan att vara speciellt spännande. Får jag välja mitt favoritlag blir det utan tvekan Capitals. För hur skoj är det och kolla på ett lag där den största stjärnan är målvakten..? Nej 8 the great och Backstrom är ändå bäst. Och för att vara ärlig var det FÖR många svenskar på Rangers match. Hur många som helst och jag satt bredvid nån dryg stockholmare som aldrig var tyst.. Vad är det för skoj att gå på något som alla andra också går på..?

Men heja Lundqvist!! och vi köpte självklart fina t-shirtar här också!!







Visst är vi fina...!!
Onsdagen var också den dagen United skulle spela kvartsfinal i CL. Gick sådär för United, men matchen var spännande. Och för mig och Daniel var upplevelsen ännu bättre. vi hittade en underbart fin klassisk irländsk pub men flera storbildsskärmar. Till matchen åt vi fish and chips och drack öl. Helt underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0