Har någon dött av presenter..?

Skrivet den: 2010-04-26 kl. 22:44:40 / Kategori:

vilken riktig toppendag, min 23-årsdag blev. Allt man kan önska sig med en födelsedag

Daniel väckte mig halv sex med att han började prassla med något vid hans sida av sängen. Jag låtsas sova. Så ska man ju göra när de är födelsedagen. Enda fram tills jag fick en puss på kinden blundade jag. Bredvid mig låg en liten fyrkantig hård present från sådanna affärer vi tjejer tycker om. Innehåller gjorde mig inte besviken då Daniel köpt ett par jättefina örhänge till mig. De har suttit på plats hela dagen idag!

En powerwalk med mamma, ett snabbmöte på skolan, och massor med SMS senare sitter jag på graffiti med mamma och Vera. Paket utdelades och jag fick min älskade yogaboll, eller work-out boll eller vad jag ska kalla den. LOVE LOVE LOVE. Och ett snyggt träningsset till de.

Sedan köpte jag lite presenter till mig själv. De får man väl..?

  


Kvällen avslutades i Hässlehåla och fobollsmatch. vi vann klart med 4-1, oh yes!! Kan dagen bli mycket bättre..? NEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0