Time zone..

Skrivet den: 2010-04-12 kl. 11:07:46 / Kategori: That is that

Det är med tidsomställning är lite lustigt. Kan man kalla det lustigt..? Ett annat passande ord skulle vara dödstråkigt..

Jag och Daniel åkte från Newark klockan sex på kvällen i fredags, NY-tid. Landade i Köpenhamn gjorde vi halv åtta på morgonen, svensk tid och ingen av oss hade sovit en blund på flyget. ( Klart jag inte gjorde, jag hade ju en egen fungerande tv framför mig. Så fram mot småtimmarna satt jag och grät till Hannah Montana-filmen )

Väl hemma i Kristianstad blev vi hämtade på stationen och sedan blev det frukost och klädvinsing här hemma med mina och Daniels föräldrar. Sedan somnade vi av naturliga skäl. Vi vaknade vid halv fyra för att göra oss redo för årets första fotbollsmatch utomhus. Vi kollade på Åsum och fy farao vad kallt ni har det i Sverige.

På kvällen var jag trött igen och ville egentligen sova. Men Carro började spela rolig musik från spotify och jag var fast. Kom hem igen vid tre efter för många drinkar och ett huvud som var sekunder ifrån att sprängas. Jag sov till kvart i ett på söndagen. På kvällen somnade jag vid nio för att vakna till vid elva. Sedan kunde jag inte somna om förrän vid två på natten. Imorse vaknade jag vid sju, efter fem timmars sömn och har varit uppe sedan dess. Undra när jag kommer somna nästa gång..



En bild på Toms garden som låg utanför vårt hotell. fint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0