Whats for dinner tonight..?

Skrivet den: 2010-04-25 kl. 22:25:43 / Kategori: That is that
Det blir ett kort inlägg nu ikväll också.

Livet kretsar rätt så mycket runt mat just nu. Mat och träning. För vi tagit i med hårdhanskarna och nu jävlar ska magen bli snygg. Jag har läst mammas matbok och dragit fram de regler som passar mig och Daniel bäst. Han må vara mobbad på jobbet för sin salladslåda, men vågen säger annat älskling.

På tal om jobb så har jag jobbat som en galning hela helgen och jag är redo för sommaren. Känns nästan som om jag redan tagit sommarlov, haha.

Födelsedagen imorgon börjar med en powerwalk med mamma klockan halv sju. Denn följs upp av skola, vardagsmåsten och sedan match på kvällen. Undra hur livet är när man är 23.



Bilder kommer så fort Ericsson lagt upp dem hon knäppte i fredags.


KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0