Colosseum

Skrivet den: 2010-08-20 kl. 21:18:54 / Kategori: ITALIA 2010
Vi har haft en helt otrolig dag i Rom idag. Och då har vi inte ens varit här hela dagen. Efter avsvalkning på hotellet gav vi oss ut på stan. Pizza, pasta och lasagne. Italia!! Riktigt riktigt gott, och jag är förälskad i italiensk mat. Vi vandrade vidare och hamnade vid Colosseum. Byggnaden gav mig huvudvärk. Att människor för så länge sedan kunnat bygga detta? En helt underbar byggnad som jag hade kunnat ägna resten av kvällen till att bara stirra på. Dit kommer jag återvända många gånger. Imorgon ska vi besöka Vatikanstaten, vilket betyder en lång promenad i värmen. Nu ska jag hinna med lite sömn också. Bjuder på fin-fina bilder från idag. LOVE LOVE LOVE









Kommentarer
Postat av: syster

ser jättefint ut!! hoppas ni har det riktigt bra, vilket jag inte tvivlar på :) tänkte kolla om du kan boka in lördagkväll hos mig om du inte redan har det? nästa då såklart :) tänkte fira att din lillasyster fyller år :) hälsa! kram

2010-08-21 @ 00:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0