De börjar tar sig, sa pyromanen..

Skrivet den: 2010-08-18 kl. 22:48:02 / Kategori: That is that

Idag har jag både hunnit beställa studentlitetratur till höstterminen och varit och solat lite. Vi har också varit hemma hos Daniels föräldrar och planerat Rom lite. (Lite) Allt detta efter 10 timmar på konsum. Men även om jag varit duktig idag har jag massor av saker att göra imorgon.

- färga håret hos Sara på morgonen,
- Träffa Pappa på tryckeriet,
- jobba fem timmar,
- träna fotboll,
- handla,
- plocka undan här hemma,
- raka allt som rakas behöver,
- Visa Jojjo lägenheten,
- Hjälpa Emma med CSN-papper,

hm, känns som om jag glömt något. Ja men packa borde man kanske också göra..? Det kommer verkligen bli en stressig dag imorgon när allt ska hinnas med. Men de kommer det vara värt!!

PS, de är riktigt varmt i Rom :) :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0