good old times

Skrivet den: 2010-08-09 kl. 10:37:51 / Kategori: That is that
Daniel säger att vi är sjukt sega, men han har iaf gjort något med min älskade dator som jag har himla roligt åt. Lagt upp en massa jag-vet-inte-vad-jag-ska-kalla-de-saker bredvid min stora klocka på skrivbordet. Så nu vet jag vad det är på tv, jag kan lyssna på en massa olika radiokanaler och jag har stenkoll på Premier League. Just nu leder Arsenal, men de är bara för den inte startat än. Lär ju vara enda gången liksom. De kan dem få.





Kommentarer
Postat av: Willie

Hejsan!

Kan du vara supersnäll och hjälpa mig genom att svara på min dagens fråga?

Kram Willie

2010-08-09 @ 14:26:01
URL: http://williesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0