happy day!!

Skrivet den: 2010-08-16 kl. 21:12:52 / Kategori:
Det blev inget Liseberg men gott och väl shopping. De gillar vi, även om jag inte riktigt shoppade loss. Men jag hittade ett par underbara skor och en fint armband. Skorna har jag kollat på några gånger här hemma. De fick inte godkänt av vare sig Daniel eller Basse, men vad vet dem egentligen..? ;)  armbandet hittade jag på H&M för 29 kr. Tack tack.

En härlig grej var att jag fick 50 kr rabatt på skorna när jag drog mitt medlemskort. En inte lika härlig grej var att få veta hur mkt jag hade handlat skor för för att få denna bonus..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-17 @ 20:02:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0