jaha ja..

Skrivet den: 2010-08-28 kl. 06:37:50 / Kategori: That is that
Ska man ge sig på att vara ödmjuk nu eller..? Det är de som är de värsta med att slå syrran hela tiden. För även om de kanske var bättre än oss så hur man än vänder och vrider på de så vann vi. igen. Och jag är världens sämsta vinnare och syster just nu känns de som. För jag är så jäkla glad!! jag är så jäkla glad att vi vann. De betydde så mycket för vårt lag och vi kämpade verkligen som idioter där ute.

Matchen började med att båda lagen kände lite lätt på varandra. Sedan fick vi lägga oss i försvarsställning. Och tjejer, de är verkligen de vi gör bäst. Vi är jäkligt grymma på att försvara oss. Gud vet att vi har fått träna massor på de. Och försvarade oss gjorde vi. Inte förrän i sista kvarten lossade de då Alle två gånger inom loppet av två min kändes de som kom fri och rullade in ettan och tvåan. Jäklar vilket lyckorus!! Vera fick hål på Moa efter det men 2-1 stod sig efter ett otroligt jobb från mina tjejer. 


UNDERBART!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0