tillbaka till vardagen

Skrivet den: 2010-08-26 kl. 11:40:58 / Kategori: That is that
Det var en skön känsla att få somna i sin egen säng, men om jag hade fått välja hade jag hellre vaknat upp till bullret på Roms gator istället för byggarbetarna utanför vårt fönster. Idag har jag fixat med lite smått och gott, betalt räkningar och annat.

Välkommen hem Daniel och Desirée, ni har fått parkeringsböter!!!

När jag och tre fjärdedelar av familjen Olsson landat åkte vi till Åhus där jag lagade min favoritmat, hamburgare och majs. Sedan tittade vi på Änglar och Demoner och pep till varje gång de dök upp en kyrka vi varit i eller en staty vi sett i verkligen. Ja , samma morgon till och med. Men nu blir det till att återvända till vardagen och på måndag börjar skolan igen.

Filmen är från i tisdags när vi var inne på Colosseum. Så häftigt att ett foto inte riktigt kan förklara. Fast jag får öva på de här med att filma lite då jag försöker övertala Sara att vinka under tiden jag filmar, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0