dreamdate

Skrivet den: 2010-12-14 kl. 17:26:23 / Kategori: That is that
Visar sig (enligt Aftonbladet iaf) att min drömkille är singel nu. Det gillar vi. För den där tonåringen som spenderade ett år i underbara USA med ständig tillgång till Disneychanel har fortfarande en förkärlek till Zac Efron. Satan den killen är het.. :) Och jag är så löjlig. Videon och filmen såg jag x antal gånger i USA. Erkänner att jag sett den lite här hemma också. Känner mig som 19 varje gång :) 

Jag har bara legat i min härliga soffa idag. Inte ens klätt på mig, haha. Men får glida ur morgonrocken snart och hoppa i lite kläder innan jag ska bege mig till yllan och träffa Tess å company. Men trots ryggläge har jag fått lite gjort idag. Jag har börjat med min VFU-rapport. Den skriver nästan sig själv känns det som så det går bara bra. Har sett Patrik 1,5 också. Riktigt bra svensk film från 2008.

Jag har precis skrivit ett helt inlägg om Zac Efron. Löjligt!! Desirée Persson get a life!! Snälla sluta läs min blogg till jag återgått till mitt normala jag. Med lite tur blir de imorgon..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0