Finaste julklapparna

Skrivet den: 2010-12-27 kl. 18:09:00 / Kategori: That is that
Jag fick ju en massa fint i julklapp och extra många också. Så att berätta om alla hade tagit ett tag. De hade blivit en lång lista. Men jag tänkte berätta om dem jag fick från Daniel, varav den ena nästan fick mig att gråta lite eftersom den var så väl genomtänkt och så omtänksam.

Jag fick ett årskort till Malmö FF. Ståplats. Helt underbart!! Jag och Daniel ska stå och skrika på megaskånska och titta på fotboll tillsammans hela 2011 och det känns så jäkla bra!



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åh roligt med årskort (:

2010-12-28 @ 13:12:43
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0