God morgon

Skrivet den: 2010-12-30 kl. 11:27:07 / Kategori: That is that
hej hallå. Jag säger god morgon även om vi varit uppe ett tag nu. Både jag och Daniel är lediga idag så vi har bara tagit det lungt nu på morgonen och ätit frukost tillsammans och myst lite. Snart ska vi ge oss iväg in mot stan tillsammans och se om vi kan hitta några nyårskläder. Jag ska byta en klänning jag köpte i tisdags och hoppas på att den från H&M finns kvar. Annars kommer Daniel få det jobbigt idag, haha.

Termometern står på minus 8 grader idag men jag trotsar kylan och har tjocka kalas-strumpor (mysigare ord för strumpbyxor) på mig. Tillsammans med min sköna skjorta gör det att jag känner mig extra mysig och söt idag :)  Hoppas alla andra också gör de, kram kram


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har du något nyårslöfte?? :)

2010-12-30 @ 12:56:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anna

Superfin blogg :) god morgon!

2010-12-30 @ 13:09:50
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0