helgen flyger förbi

Skrivet den: 2010-12-19 kl. 16:31:00 / Kategori:

Speciellt när man är ledig. Jag har inte hunnit sitta vid en dator riktigt förrän nu. Och även om jag hade hunnit har jag inte riktigt känt för det. Men nu sitter jag här med tvättmaskinen går och jag väntar på att damernas handbollsfinal ska börja.

Ingen kunde väl missa tidningsartikeln om Wä IF i Kristianstadbladet i lördags? För er som mot alla odds gjorde det kan jag berätta att den handlade om vår tråkiga förlust mot Fjälkinge i Alliansen i fredags kväll, men också om hur sjukt jäkla grym vår Moa är och om vår storsatsning inför serien i år. Vi har utökat truppen med flera bra spelare från högre divisioner och tränartrion är fortfarande helt sjuk. Vi ska träna hårt och jobba satan tillsammans. Så vår målsättning är utan tvekan division 2.




Kommentarer
Postat av: Canman

Vinn vinterns hetaste läsplatta ifrån Canman!



Tävlingen hittar du på följande länk:

http://canman.se/tavling/jultavling.aspx

2010-12-19 @ 17:51:49
URL: http://canman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0