ingen vanlig måndag inte

Skrivet den: 2010-12-20 kl. 22:41:47 / Kategori: That is that

Nej idag är det verkligen ingen vanlig måndag. Måndagen den 20 december 2010. Idag har jag och Daniel varit ett par i åtta hela år. Eller ihop som det hette på den tiden när vi träffades, haha. Men eftersom jag, utan att kolla, vet att det ligger ett inlägg från samma datum förra året med en massa bilder på oss genom åren behöver jag ju inte upprepa mig. Så jag tänkte bara titta efter i lilla bildarkivet på det senaste året istället :)  Och se vad jag kan hitta på oss.

Älskar dig Daniel, minst åtta år till tycker jag. Puss




Vi åkte till NYC och förlovade oss. 4/4 2010



Och vi passade på att kolla på lite NHL-hockey också.



Vi var på kolmårdens djurpark tillsammans med Vera och Kalle en helg i juni.



Ingen kan glömma resan till Rom med Daniels familj. Helt underbar!

Hela hösten har vi också stått i klacken på Swedbank arena och sjungt för Malmo FF. Och vi har suttit i soffan och turats om att skälla på Ceasar. Och massa annat mysigt. Så mysigt som bara vi kan ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0