min julgran :)

Skrivet den: 2010-12-13 kl. 20:02:00 / Kategori: That is that

min fina julgran har blivit ännu finare. Jag och Daniel körde teamwork i söndags och slog in lite julklappar. Idag har jag fixat till dem sista och alla ligger nu under granen. Eller ja, detta är ju en del av vad jag och Daniel köpt till andra, och varandra. Fast där är fortfarande flera som fattas. Det har blivit riktigt många i år faktiskt. Men så går det när man ska fira med småkusiner och kusinbarn och andra underbara.

Min julklapp? Det är den stora i hörnet ;)


Kommentarer
Postat av: EDITA

Hejsan! söt blogg,

släng gärna en komentar hos mej!

Kram,Edita :)

2010-12-13 @ 20:33:17
URL: http://eddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0