barnförbjudet..

Skrivet den: 2010-02-21 kl. 22:57:55 / Kategori: boktips...

Efter all skönlitteratur för barn och ungdomar gav jag mig på lite vuxenböcker igen. Och detta är inget för barnen må jag säga. Jenna Jamesons självbiografi, Att älska som en porrstjärna. Detta också en bra bok. ( Finns en risk att jag inte är kristisk när jag läser böcker, jag tycker ju allt är bra. Kurslitteratur borträknad av naturliga skäl )  Men nu behöver jag kanske lite tips..? En bra bok någon?

Jenna Jamesons bok är också fylld med bilder av henne själv, vilket gjorde boken extra rolig att läsa på en fullsatt buss. Jag provade detta och killen bredvid mig fick långa ögon ett tag.




Också en bild på mitt nyfärgade hår, me like.. blondes have more fun...!


Kommentarer
Postat av: Korneliuslive

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-07-22 @ 11:42:21
URL: http://korneliuslive.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0