Crazy bitch...

Skrivet den: 2010-02-04 kl. 08:22:52 / Kategori: That is that

I tisdags hade vi fotbollsträning utomhus.. Det snöade och blåste men jag älskar det ändå. När jag äntligen kan gå på en träning (vilket tyvärr är sällan) är jag så lycklig och ger verkligen järnet. Och sen älskar jag det faktum att min mage är stenhård (jag lovar, verkligen stenhård) i två dagar efteråt.. Im a babe..

Iaf, i tisdags var jag nog lite extra förvirrad (ni vet, mer än vanligt)





Såhär ser en förvirrad och trött Dessi ut. Varför så förvirrad..? Jo när jag kom till träningen upptäckte jag att i all hast hade jag tagit på mig två par shorts.. UTAN ATT VETA OM DET.. snacka förvirring..





Jag låg dubbelvikt i hallen, haha.. Och ja, jag vet, vantarna passar inte heller så bra ihop. Men de har båda förlorat en kompis så.. Dags och klå på sig och ge sig iväg. Vi ses senare..


Kommentarer
Postat av: Diana

Nåja, ska du spela fotboll utomhus i detta vädret så var det nog behövligt med dubbla shorts. :)

2010-02-04 @ 15:18:05
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0