dum och dummare

Skrivet den: 2010-02-18 kl. 22:52:03 / Kategori: Cissi och Ceasar

Det är jag och Ceasar de.. Jag och Daniel har ju sedan långt tillbaka konstaterat att denna katt inte varje gång lyckas när han tänker, och desamma brukar sägas om mig ( oftast av min mamma, men det är en annan historia )

Iaf, jag satt och tittade på tvn när Anja tog sitt brons och väntade på att Ferry skulle starta. Tänkte kolla tills första skyttet och se hur det går sedan ta det steg för steg. Medan vi ( Jag och Ceasar, Daniel lämnade oss vid kvart i nio redan ) väntade på starten satt jag och mobbade Ceasar när han försökte ta mitt vatten.

 



Men det hela slutade med att Ceasar välter ut vattnet och jag sitter där som ett fån men kameran i högsta hugg..

Dessi - Ceasar  0-1





Godnatt och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0