En måndag

Skrivet den: 2010-02-15 kl. 21:46:57 / Kategori: That is that
Man hinner inte blogga på helgen eftersom det då är full rulle. Och jag älskar de!! Jag och Daniel hade en himla trevlig dag hemma hos Sara i Karlskrona i fredags.. Som jag tidigare nämnde hittade jag två par underbara skor. Och nu när jag fått lön och fördelat pengarna mellan ica-kontot och USA-kontot har jag hittat några kronor som blir över. Men jag har inte en chans på mina babies, Daniel kommer strypa mig, på riktigt den här gången. Lördagen började tidigt och jag, Daniel, Vera och Kalle spenderade inte mindre än 21 timmar tillsammans den dagen. Från klockan halv sex på morgonen då det bar av till Tyskland för att handla sprit, till klockan halv tre på natten då jag och Daniel snubblade nerför deras trappor för att gå hem. Där imellan har vi hunnit med allt från att spela kotte ( De börjar komma igen, jag lovar ) till att jag och Vera smet en runda till class. Söndagen var inte rolig och jag och Daniel gick på alvedonjakt här hemma. Efter dte blev det bussen till jobbet igen, men det gör inget, jag börjar bli grym på att ragga folk som kan köra mig hem. Idag blev det en runda till skolan, förberedelser inför b-uppsatsen på 20 sidor. Mamma har också bjudit med mig på bio ikväll. Alltid mysigt när vi ska de. Ikväll blev det Its complicated. En mysig film som jag kan rekommendera!! När jag kom hem poppade jag popkorn och blandade lite saft och sitter nu och tittar på os på tv. Sparade popkornen tills jag kom hem eftersom mamma inte äter sånt (nått) just nu. Men bara för dig mammi, jag har en stor förkärlek till biopopkorn. Imorgon är jag ledig från jobb och skola men det finns annat som ska göras. Men det tar vi då, mer popkorn till folket!! (Förrsten, blogg.se är konstigt ikväll och det går inte att lägga upp några bilder, inte för att jag hade några men har bortförklaringen redo. Något måste man vara bra på..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0