time is a bitch..

Skrivet den: 2010-02-05 kl. 22:58:39 / Kategori: That is that

min mobil ringde imorse. Min första tanke var vilken dag är det, och varför har jag ställt klockan...?  Min andra tanke var att det måste vara Daniels fel. Till slut hittar jag telefonen och upptäcker att det ringer i den. Konsum Jan står det (Jag har massor av nr till konsum eftersom vi har olika telefoner till olika avdelningar.) Han frågar om jag var vaken och jag säger att jag var det ( folk blir så mesiga när de får reda på att man råkat väcka någon. Själv älskar jag att ringa och väcka folk.. )

Jan vill att jag ska komma och jobba så fort som möjligt och jag säger att jag behöver minst en timme.. Jan ringde tio i åtta och tio i nio var jag på jobbet. Både Daniel och Patrik tyckte detta var en dålig tid av mig då båda gissade på en tid vid kvart över åtta istället. Tävlingsmänniskan i mig är nu klarvaken och nästa gång ska jag stressa som fan och göra en toppentid. Är det något jag kan så är det att vara klar på 0,3 sekunder..

Jobbade från 09.00 till 21.15. Vet ni vad man blir då..? Trött.. Vet ni vad man mer hinner med på en dag då? Ingenting.. Därför blir morgondagen mer strukturerad då jag ska hinna hem till päronen, träffa Alex, hinna tvätta, och gärna träffa Carro. Sedan är det en kusinträff inplanerad på kvällen. Det kommer bli en toppendag!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0