coca cola och tacochips..

Skrivet den: 2010-01-23 kl. 12:53:10 / Kategori: boktips...
Detta är inget jättegivande inlägg, mer jag som behöver skriva av mig.. no fun at all..

Fy vilken natt jag haft.. Visst fredagskvällar och nätter brukar vara annorlunda än resten av veckans men detta var helt otroligt. Under kvällen hade jag och Daniel njutit av varandras sällskap över en underbar tacomiddag. Sedan kom Vera och vi kollade på film och IKEA-möbler. Vid halv tolv skulle vi gå och lägga oss och jag drack ur mitt glas cola och åt upp dem sista tacochipsen. Skulle jag inte gjort. Jag mådde så dåligt när jag gick och la mig att jag trodde jag skulle spy. De gjorde jag aldrig, men jag bestämde mig däremot för att läsa ut boken jag nu läser. Jag var inte trött och mådde illa som fan och boken är bra så de blev några timmar. Höll på att få en hjärtattack när någon var i trappuppgången och höll på med vårt brevikast. Delar någon ut reklam nu..? Nej men de var såklart tidningen. Då upptäckte jag att det är nog dags att sova nu. Boken får en oväntat tvist (trots att jag läst den innan, bra jobbat Dessi.) och jag bölar bölar bölar. Ligger i säkert 20 min och bölar och läser, fullständigt normalt klockan halv fyra på morgonen.. Daniel väcker mig innan han ska till jobbet så jag får smörja hans tatuering, och nästa gång jag vaknar är klockan halv ett.. hmpf..

Vi kanske kan se det här som en boktips..? Livets aviga och räta av Kate Jacobs.
Boken handlar om en kvinna som äger en garnbutik på Manhattan och deras fredagsklubb. I denna "klubb" finns olika kvinnor som egentligen inte känner varandra men vars liv binds samman på olika sätt.. Mycket läsvärd..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vill du vara med i veckansblogg ?

Isåfall gå in på ; Nathaliezz.blogg.se

Kram

2010-01-23 @ 22:50:59
URL: http://nathaliezz.blogg.se/
Postat av: ee

gud va fin bakgrund på bloggen du har !



jag har frågestund på min blogg,

vill du vara snelhest & skriva en fråga? :*

2010-01-24 @ 00:02:18
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0