med böcker och papper

Skrivet den: 2010-01-22 kl. 11:01:26 / Kategori: That is that
spenderar ytterligare en dag på soffan tillsammans med min VFU-uppsats. Känns som om jag inte gjort annat på hela veckan, men den börjar ta form och i skrivande stund har jag ca en halv sida kvar som måste fyllas.. Sedan ska jag äntligen få uppleva känlsan igen av att befinna sig mellan två kurser och det finns ingenting man måste eller borde göra. Denna underbara känsla for huvudet att lätta med minst fem kg..

 



Är det bara jag som tycker det är jobbigt när insidan av en bok är uppspaltad på det sättet..? Det känns som om det tar dubbelt så lång tid att läsa skiten då.. Och är det inte skrämmande att jag, en dag innan sista inlämningen på en kurs för första gången öppnar boken? Jag måste bli bättre på det här med att läsa kurslitteratur...

Önska mig lycka till nu de sista timmarna.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men guuud, vad är det för bok??? Jag blir helt orolig...den har jag inte ens skummat igenom ju...bra??

2010-01-22 @ 18:13:56
Postat av: lina

svedner - den är heeeemsk!

2010-01-22 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0