misstag..

Skrivet den: 2010-01-20 kl. 11:33:20 / Kategori:
Det här med tulpanerna. Dumt av mig att skriva hemleverans. För nu ska ju alla som bor långt iväg skriva att de vill ha hemleverans. haha. Jag kan säga såhär, tulpaner till folk i Wä, Öllsjö, stan och Åhus. Om ni inte är släkt, då kan jag köra längre sträckor, men Malin, då får du bjuda på fika också ;) Och se till att ha pojkarna hemma!




Haha, jag och Daniel har kollat på denna några gånger, det är ju så likt Cissi ;) Men men, dagen spendaras på soffan tillsammans med min VFU-rapport. Målet är att skriva iaf tre sidor idag. Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Det var inga stora krav du hade för att komma, det är definitivt taget!!!

2010-01-20 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0