smygreklam, he-he-he-he

Skrivet den: 2010-01-19 kl. 20:20:22 / Kategori: That is that
hör mitt ironiska skratt klinga.. haha.

Men iaf, till saken. Daniel har klagat på min dåliga uppdatering. Skriv något själv då säger jag. Dock har jag lite som jag känner jag vill få ut i bloggform så det kommer bli bättre.

Ni känner mitt kära fotbollslag, Wä if. Underbara tjejer och trevliga herrar!! Vi säljer nu tulpaner under 10 veckor. Med leverans varje fredag. Hemleverans av mig såklart, bara det är ju värt en 50-lapp tycker jag. Detta är självklart klass A tulpaner och en bukett innehåller tio st och kostar 55 kr. Finns i vita, gula och blandat. Så det är bara för alla ( utom John såklart ) att höra av sig. Och våra tulpaner har inget med bilden att göra.



Kommentarer
Postat av: Sara

Kör du hemleverans till mig osså? ^^

2010-01-19 @ 20:32:55
URL: http://torrbulle.blogg.se/
Postat av: Malin Larsson

Jag då?? :=)

2010-01-20 @ 07:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0