beachsoccer

Skrivet den: 2010-07-11 kl. 09:09:06 / Kategori: That is that

ich like beachsoccer. Även om jag nu har en bruten nagel till och sitter och skriver utan något pekfinger alls. Alla på konsum skrattar åt mig!!

Iaf så hade vi två lag med, wäarna och jag. Jag blev riktigt imponerad över hur grymma mina tjejer är! De sliter som djur i sanden och vi har himla roligt tillsammans! Idag ska vi ner och spela igen, även om de inte blir en heldag för mig eftersom konsum som vanligt väntar mig ikväll. Har ni inget att göra sitter jag där till tio så kom och köp!! :)

och innan jag lägger upp Olas fina bilder och Daniel kommer hem med frallor måste jag beklaga mig igen. Ärligt talat, prova skriva utan pekfingrarna. helt omöjligt!!


LOVE U LADIES!!!






Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-11 @ 09:14:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0